fredag 23 mars 2012

På Q i min bokhylla

Det är inte bara jag som håller på med det här. Några andra är t.ex. Anna (och dagarna går ...) som redan har tagit sig igenom hela alfabetet, Mrs Calloway och Bokmoster.


Själv har jag kommit till Q. Jag hade inte så mycket på Q.

- "Quo vadis" av Henryk Sienkiewicz är en sån där bok som man knappt märker att man har. Jag har inte läst den och har inga omedelbara planer på att göra det heller. Men kanske en dag ...

- "Queen of Babble" av Meg Cabot har jag inte heller läst, men det kan jag ju åtminstone tänka mig att jag kommer göra.

6 kommentarer:

  1. Jag hade inget alls på q. Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)

      Det finns en annan bokstav som jag vet att jag inte har något på ...

      Radera
    2. X. Jag fuskade lite på den bokstaven. ;)

      Radera
  2. Håller med, bra att hitta något på q. Tror inte jag kommer lyckas med det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingenting med Queen eller Question eller Quelle? Svenska titlar känns ju väldigt svåra att hitta.

      Radera