onsdag 7 mars 2012

På H i min bokhylla


Jag fortsätter med presentationer av vad som finns i min bokhylla. Här är några böcker på H.

- "Harry Potter and the Order of the Phoenix" av J. K. Rowling. Jag gillar Harry Potter-böckerna. Just nu håller jag på att lyssna på dem som ljudbok. Den här var den senaste jag lyssnade klart på. Perfekt medan man packar upp flyttlådor och fixar hemma. Nu lyssnar jag på något helt annat faktiskt, men snart blir det nästa Harry Potter-bok.

- "Hitler, Jesus og farfar" av Lene Ask är ett jättefint seriealbum. Det här är på norska, men det är översatt till svenska också.

- "How To Be a Woman" av Caitlin Moran köpte jag när jag var i London i höstas eftersom jag hade hört att den ska vara rolig. Har inte hunnit läsa den själv än, men har inga skäl att tvivla på andras omdömen om boken. Alltså, rolig.

- "Hanteringen av odöda" av John Ajvide Lindqvist. Gripande, äckligt och allt vad du vill om zombies. Men det vet du ju redan, för du har väl läst den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar