fredag 1 augusti 2008

SUB och semester

Ja ja, SUB:en fortsätter växa. 519 böcker idag. Känns som ett ganska misslyckat projekt det här med att försöka minska på den. Hehe.

Inte har jag fått läst så mycket som jag hade tänkt under semestern heller. (Jag börjar jobba igen på måndag.) Först var det för att jag hade en massa annat att göra, jag var i Stockholm och i Oslo, och det kan man ju inte säga nåt om. Men den senaste veckan har det enbart varit för att det är för varmt. Varenda gång jag har satt mig med en lite mer invecklad bok än typ manga eller norsk kiosklitteratur så har det slutat med att jag har somnat. Hmmm. Troligen för att jag inte får sova tillräckligt på nätterna i den här värmen. Ska det inte regna till helgen? Hoppas det blir svalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar