torsdag 1 januari 2015

Nyårsdagen

Nytt år och jag har redan hunnit läsa ut en bok. Den var förstås nästan utläst redan förra året, men jag kan väl ändå hoppas att det lovar gott inför det här årets läsning?

Om jag inte har räknat fel läste jag 178 böcker förra året. Helt okej, tror jag. Kan inte mäta sig med de åren som jag har hunnit läsa mest och jag hade ju gärna sett att det var över 200, men vissa år har varit mycket värre. Sen har ju antalet en del att göra med hur stor andel som har varit t.ex. seriealbum. Det kan nog ha varit relativt få seriealbum under 2014. Jag borde läsa mer seriealbum. Mest p.g.a. att jag gillar att läsa serier.

Det blir väl mer statistik och årets bästa-listor senare, men först har jag ju sju obloggade böcker att blogga om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar