onsdag 19 juli 2006

Tears From Heaven


Tears From Heaven
av Los Bros Hernandez

Jag har läst "Tears From Heaven" tidigare, men då var det mycket som var svårt att förstå. Det är nog inte det bästa albumet att börja med... (Jag hade läst ett annat Love & Rockets-album före det, men det hängde inte ihop så mycket med detta.) Nu när jag har börjat läsa serien från början uppskattade jag det här albumet mycket mer. Bröderna Hernandez är duktiga på att skapa karaktärer som verkar vara riktiga på ett sätt, de har ett förflutet, vänner, ovänner etc., även om historierna kan vara nog så overkliga. (Men det är kul för det mesta.) :)

Andra Love and Rockets-album som jag har läst:
1. "Music For Mechanics"
2. "Chelo's Burden" (Och här med.)
3. "Las Mujeres Perdidas"
4. "Tears From Heaven"
11. "Wigwam Bam"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar