torsdag 4 juli 2013

Hög tid

Bara en dag kvar att jobba, sedan har jag semester. Jag vet inte om det blir fler eller färre böcker lästa än vanligt, men några bilder på bokhögar som jag kanske kommer välja ur är ju aldrig fel.

Lite spänning hör ju till. Kanske blir det något nytt, kanske något från 40-talet. Jag växlar lite mellan böcker där mordet är hemskt och där mordet bara är en spännande gåta. Och ett par där det kanske inte är något mord, utan mer ett kidnappningsdrama.



Och några romaner. Jag har många att välja på, men det kan mycket väl blir några av de här. Jag kan föreställa mig att läsa alla de här på balkongen (eller soffan, om vädret fortsätter som det är nu) eller på tåget/bussen/flyget. För ett par små resor har jag ju också tänkt hinna med. Jag har däremot INTE tänkt hinna med alla böcker i mina semesterhögar. Tydligen får man inte ta hur många semesterveckor man vill. ;-)



Sedan har jag ju länge tänkt läsa om den här serien. Det kan ju passa bra på semestern.

Imorgon blir det bilder på fler bokhögar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar