fredag 2 december 2011

SUB och läkarens ordination

Jag är fortfarande sjuk, elfte dagen med feber idag, så jag gick till vårdcentralen. Läkaren sa åt mig att vila, dricka te och läsa böcker. :) Ja, och så fick jag ju antibiotika också (så det var nog tur att jag gick dit, det är ju inget man får i onödan), och det allra viktigaste var att jag gick raka vägen till apoteket. Sedan hem, vila, te, bok.

Faktiskt har jag ju inte läst särskilt mycket den senaste veckan. Jag tittar mest på TV eller så tittar jag bara rakt ut i rummet på ingenting. Så mycket energi har jag haft ... Men nu tycker jag nästan att jag redan känner mig bättre. Ska nog läsa lite i den där Carina Burman-boken jag håller på med. Doktorns order!

Igår skulle jag ha räknat SUB, men jag orkade inte. Men den är exakt lika stor idag. 1039 böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar