måndag 26 december 2011

Vad gör Marika?

Flyttar.

Uppdateringarna i bloggen kommer vara väldigt sporadiska de närmaste veckorna. Jag bor hemma hos mina föräldrar, mina böcker bor i deras garage (alla finns där, men man kanske måste klättra över en motorcykel och igenom enVolvo PV för att komma åt de man vill ha) och min dator, den bor fortfarande i min gamla lägenhet. Den kommande veckan kommer jag att flytta ut de sista grejerna och städa, och sen ska jag komma i ordning i den nya lägenheten också.

Självklart läser jag böcker under tiden! Det kommer vara så mycket uppdateringar här i januari att hälften hade räckt. :)

Hoppas alla hade en riktigt god jul, fick många böcker och att böckerna som ni gav bort (vad ska man annars ge bort?) blev uppskattade.

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin romjul, og lykke til med flyttingen. :) Selv fikk jeg ingenbøker i år (det er første året jeg ikke har fått noen såvidt jeg kan huske), men gav bort 6 bøker til sammen. Mottagerne ble i alle fall fornøyde. :)

    SvaraRadera
  2. Va, inga böcker? Jag fick bara böcker av en person (de sista delarna i Legdebarna + några delar av Min kamp). Jag tror att folk är rädda att ge oss något vi inte uttryckligen har önskat oss, eftersom vi "har allt". :)

    SvaraRadera