torsdag 30 september 2010

En award!


Jag har fått en award av Cecilia. Vad snällt. Tack så hemskt mycket! :)

Jag kommer dock vara en riktig fuling och inte ge den vidare. Dels för att jag just nu inte följer särskilt många bloggar alls, dels för att alla jag ändå läser redan tycks ha fått den.

Sju "intressanta" saker om mig själv ska jag väl i alla fall lyckas komma på:

1. Jag älskar Hello Kitty, men det är för mycket nu. Dessutom ska det helst vara den gammaldags stilen med nästan bara rött, blått och gult, inte en massa rosa nyanser.

2. För tio-femton år sedan hade jag massor av brevkompisar, men nu har jag inte en enda. Jag funderar på om jag borde börja skriva brev igen.

3. Jag tycker inte om kött. Därför är jag vegetarian.

4. Jag äger tre dockskåp.

5. Ett galet projekt piggar alltid upp. Mig i alla fall.

6. När jag gick i skolan var en typisk fråga när jag fick en ny (lite äldre, manlig) lärare: Är du släkt med Sven Axbom? Jag visste inte vem det var, men svaret lär vara "på långt håll".

7. Jag har exakt samma initialer som mina båda syskon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar