torsdag 3 januari 2013

Var är Sjukdomen? Inte i stan (och inte på Läjet heller)

Skulle inte andra delen av Torka aldrig tårar utan handskar komma ut igår? Varför finns den i så fall inte i lokala bokhandeln? Är jag felinformerad? Är min lokala bokhandel försenad?

Som om det inte var nog med en onödig tur till centrum så klev jag på fel buss när jag skulle hem och fick se lite väl mycket av omgivningarna (var tvungen att åka till slutdestinationen och tillbaka, för att sedan börja om med rätt busslinje) - i mörkret. Tur att jag hade en Carina Burman i väskan! Jag fick åtminstone lite extra lästid ...

Och när jag kom hem hade jag fått en lite försenad julklapp i posten. Tusen tack, Marie! Var hittade du Jane Austen-plåster? :) Nu måste jag bara skada mig lite lagom ... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar