söndag 1 januari 2012

Gott nytt år! (SUB-Aufbau)

Gott nytt år alla läsare! Jag hoppas att 2012 blir ett bra år på alla sätt och vis!

Jag har försökt räkna ut vad min SUB kan vara den här månaden, men eftersom alla mina böcker ligger nedpackade så kanske siffran inte är helt pålitlig. Men det borde vara 1022 böcker det här månadsskiftet. Det finns risk för att nästa månads siffra är lika opålitlig, men sedan ska jag väl ha fått upp böckerna i hyllor igen.

Jag håller på att flytta till Varberg med allt mitt pick och pack. Inte minst böckerna. Jag har säkert minst hundra bärpåsar fulla och ett antal lådor. Men Jan Myrdal verkar ju gå in för att bräcka mig. ;-) Jag hittar inte artikeln på nätet, men Hallands Nyheter skrev härom dagen om att Myrdal flyttar till Varberg med tusen lådor böcker.

3 kommentarer:

  1. varberg, vad härligt!
    och 1000 lådor böcker! vinner du eller Myrdal? ; )

    Nyårshälsningar,
    C.

    En rolig nördutflykt jag minns från 2011 är spårvagnsomvägen förbi din kartnål på Wavrinskys Plats : )

    SvaraRadera
  2. Så det är till Varberg man skall flytta om man har för mycket böcker? Varför har ingen talat om det för mig;-)

    SvaraRadera
  3. Camilla: Myrdal vinner med god marginal. Men han har ju också haft längre tid på sig att samla ihop sina böcker. Ge mig femtio år till så. ;-)
    Kartnålen ja. Ganska nördigt att ta en extra omväg för den, men jag gillar den också. :)


    Johan: När flyttar du hit? :-D

    SvaraRadera