söndag 12 november 2006

Emma 4


Emma 4
av Kaoru Mori

Nu blir Anna (min lillebrors flickvän) glad. Hon är med på "lånelistan" för Emma-serien. De flesta manga- och manwhaserier jag köper läses av fler än mig. När jag har läst dem så är det en eller flera som lånar dem. Och de flesta min syster köper lånar jag av henne. Jag tror att den enda serier som vi båda köper är Fushigi Yûgi. Jag köpte den på engelska, men min syster köper den på svenska istället.

William får känna på hur det är att leda familjeföretaget. Det finns inte mycket tid till annat, speciellt inte som det förväntas att han närvarar vid fester etc. Men vad gör han inte för att glömma Emma. Unga Eleanor är kär i honom, och hon är ett mycket gott parti.

Emma har sitt nya liv i norra England, långt ifrån London och William. Men ödet vill visst att de ska träffas igen...

Tidigare delar:
- Emma 1 & Emma 2
- Emma 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar