söndag 23 augusti 2015

Med eller utan dig


Med eller utan dig
av Jenny Berggrund

En seriebok om ett kompisgäng i Göteborg. I centrum står Ink, som har det trassligt med sin pojkvän och hatar sitt jobb. Men hon har ju bra kompisar åtminstone. Det händer saker i deras liv också, och alla oroar sig över vad som kan ha hänt med Tobbe, kompisen som aldrig kom hem efter en utekväll.

Bra seriebok. Tydligen utgiven i fanzinform först. Det var ju en himla tur att någon tog på sig att ge ut serien samlad i bokform, eftersom jag inte håller koll på fanzin ... Jodå, jag missar massor helt säkert, men när skulle jag hinna läsa allt?

"Med eller utan dig" gav ett kryss på min bokbingobricka (With a blue cover), och jag ska tipsa min syster om att den skulle kunna ge ett kryss på henne bricka också. Fast i rutan By a local author eftersom Jenny Berggrund är uppvuxen i vår hemstad Varberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar