tisdag 24 februari 2015

Bokrea? Imorgon?

De senaste åren har jag haft dålig koll på bokrean. Jag kommer ju absolut att gå dit – kanske inte just imorgon, men någon dag – och jag kommer garanterat köpa något. Men jag har inte planerat några särskilda inköp.

Jag vet inte när jag slutade förbereda mig inför bokrean. Kan det ha varit när jag flyttade till Varberg för några år sedan? Vi har ändå bara en bokhandel (samt ett par stormarknader där det också är bokrea, fast i mindre skala). Eller var det när i stort sett alla bokhandlar plötsligt tillhörde samma kedja? Eller är det helt enkelt för att jag ändå handlar böcker hela året? Pocket, nätbokhandel och begagnat, precis vad jag vill ha när jag vill (eller som jag inte visste att jag ville ha) och inte mycket dyrare (eller billigare) än bokrean.

---------------------------------------------------

Förresten har jag bloggat om Cirkeln i min filmblogg (min blogg om att jag inte ser så mycket på film).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar