onsdag 20 juni 2012

Heder


Heder
av Jens Lapidus

Äntligen har jag lyckats läsa något av Jens Lapidus, även om det inte är "Snabba cash" utan bara en liten Novellix. Jag har länge tänkt läsa "Snabba cash", men peppen varar aldrig särskilt länge. Om man tittar i bloggen så ser man att den var med både på förra årets hyllvärmarutmaning och dessutom har funnit med bland planerad semesterläsning åtminstone två gånger. Den är fortfarande oläst ...

"Heder" då. Jag gillar den. Jag vill inte avslöja för mycket. Det handlar om en man som kommer ut ur fängelset efter tio år ... Det får en verkligen inte att vilja bli kriminell i alla fall! Vilket kanske är ganska bra ... Får den en att vilja läsa "Snabba cash"? Jag vet inte än. Vi får se.

2 kommentarer:

  1. Läste några kapitel i Snabba cash, ledsnade. Förutsägbar
    standard-thriller enligt mig:-|

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det jag är rädd för. Men ibland får jag för mig att den kan vara ganska bra.

      Radera