tisdag 27 september 2005

Allt för konsten 5


Allt för konsten 5
Redaktör: Ingemar Bengtsson
Medverkande: Riikka Ala-Harja, Niklas Asker, Terhi Ekebom, Mikaela Elf, Jojo Falk, Matti Hagelberg, Bjarni Hinriksson, Maria Isenbecker, Loka Kanarp, Kati Kovacs, Gunnar Krantz, Mats Källblad, Christopher Nielsen, Patrik Rochling, Jan Solheim, Katja Tukiainen, Tomas Zakarias Westberg, Yosh, Tor Ærlig, Li Österberg

Är det bara jag eller var den här inte lika bra som de tidigare Allt för konsten-samlingarna? Det kanske bara är jag i och för sig.

Som vanligt är det serier från hela Norden. Ett bra sätt att ta reda på vad man gillar och vill läsa mer av. Fast det är liksom inte så väldigt många nya serieskapare nu, de flesta har varit med i någon/några av de tidigare antologierna också. Det säger ju sig självt att man inte gillar alla serierna i en så här blandad samling. Men nu blev det liksom så att de jag tyckte bäst om var gjorda av folk som jag redan kände till. Ingen ny som jag måste kolla upp.

Andra Allt för konsten-antologier:
- "Allt för konsten"
-"Allt för konsten 2"
- "Allt för konsten 3"
- "Allt för konsten 4"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar