lördag 28 mars 2009

Nana 13


Nana 13
av Ai Yazawa

Nana Komatsu börjar tvivla på om hon har valt rätt. Ska hon verkligen gifta sig med Takumi?

Flera andra karaktärer har också relationsproblem. Jag märker att det var länge sedan jag läste den förra delen i mangan, jag har börjat glömma intriger. Jag gillar fortfarande serien, så jag får inte låta det gå så lång tid tills jag fortsätter läsa.

Undrar om Misato kommer spela en större roll framöver. Hon har fått mer utrymme än vanligt i den här delen. Misato är ett stort fan av Nana Osaki, och har varit det ändå sedan Black Stones var ett helt okänt band på alla andra platser än i sin egen lilla hemstad. Det var på den tiden som Black Stones kunde göra vad de ville och träffa vem de ville. Det har blivit väldigt annorlunda sedan dess.


Tidigare delar i serien:
- Nana 1
- Nana 2
- Nana 3 & Nana 4
- Nana 5
- Nana 6
- Nana 7
- Nana 8
- Nana 9
- Nana 10
- Nana 11
- Nana 12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar