fredag 28 december 2007

Nana 7


Nana 7
av Ai Yazawa

Blast blir mer och mer populära, det kommer massor av folk på konserterna och det är snack om skivkontrakt. Men Nana Komatsu känner sig åsidosatt. Det är som om hon försvinner bland alla de andra fansen, och trots att hon är kompis med Nana Osaki och de andra bandmedlemmarna så lägger de inte märke till henne längre. När bandets framgångar ska firas är det inte säkert att det blir tillsammans med Nana K längre.

Jag klagade lite på den förra delen, att serien inte kändes riktigt lika intressant längre. Men nu var det länge sedan jag läste "Nana" och nu märker jag verkligen att jag tycker bättre om den här serien än de flesta andra mangor som jag läser.


Tidigare delar i serien:
- Nana 1
- Nana 2
- Nana 3 & Nana 4
- Nana 5
- Nana 6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar