söndag 1 juli 2018

Ingen ordning i min SUB

Har räknat min SUB: 1967 böcker. Titta bakom dig! *oskyldig min* Som jag just sa, inga uppseendeväckande siffror.

Jag har också dragit en lott för att se vilken av böckerna i SUB:en som ska få komma upp till ytan den här månaden. Och det är "boo.com och IT-bubblan som sprack" av Gunnar Lindstedt. Och den kan jag inte hitta. Jag misstänker att det har åkt ut i en rensning nyligen, och att den ligger i en papperskasse i klädkammaren i väntan på att strykas ur min databas.

Jag får fundera hur jag ska göra med den. Det är säkert ett väldigt intressant ämne, som jag dock inte är så väldigt pepp på att läsa om. Inte nu, och tydligen inte under alla år den har stått i min bokhylla. Det bästa är nog faktiskt om den hamnar på loppis. Någon annan kanske vill läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar