söndag 8 januari 2017

2016 års bästa ... serieböcker

Irriterande att man inte kan ha hur många etiketter man vill till inläggen. Det här skulle varit med i förra inlägget hade jag tänkt. Jag gillar mina etiketter. De är väldigt användbara för mig själv, till exempel när jag ska göra såna här årsbästalistor. Så då får man dela upp inläggen i stället.

SERIEBÖCKER

Enda avdelningen där jag inte enkelt kan avgöra vad jag tyckte allra bäst om. Så utan inbördes ordning:
Vera Brosgol – "Anya's Ghost"
Anneli Furmark – "Den röda vintern"
Bryan Talbot – "The Tale of One Bad Rat"
Li Österberg – "Ljusförgörerskan"

Jag började också läsa Ms. Marvel-serien och den är väldigt rolig. Jag menar serierna om den senaste Ms. Marvel, Kamala Khan. Jag är så dåligt insatt i Marvelvärlden, men det har tydligen funnits andra Ms. Marvel tidigare. De vet jag inget om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar