lördag 11 juli 2015

Snaaart bingo

Dags för en liten uppdatering av sommarens bokbingo. 10 av 25 kategorier/rutor är lästa. Ingen hel rad än. Så här ser det ut nu. Min semester har börjat nu, så de närmaste veckorna kommer jag kanske hinna läsa mer än annars. Det gäller bara att läsa böcker som passar in här också.

Sedan sist har jag läst följande:

Horror: Jack Werners "Creepypasta", som jag redan har bloggat om.

Gifted to you: "Morantologi" av Caitlin Moran. Jag fick den av en kompis, antingen när jag fyllde år eller i julklapp (min födelsedag infaller relativt nära jul, det är svårt att minnas).

With a protagonist/narrator over the age of 50: I "Vareopptelling" av Erlend Loe har huvudpersonen fyllt 65 till och med.

Speculative fiction: "Den nya människan" av Boel Bermann. Dystopi.

Has a place-name in the title: Jag kände för att läsa om "Norrtullsligan" av Elin Wägner, och den passade ju in här. Bland annat, men det blev den här rutan jag valde.

1 kommentar:

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    SvaraRadera