torsdag 4 oktober 2018

Antal böcker efter mässan

Bokmässa var det ja, förra helgen. Jag var där både lördag och söndag, men det var inget speciellt jag kände att jag var tvungen att titta på. Var bl.a. och lyssnade på Jonas Gardell som pratade om sin nya bok, "Till minne av en villkorslös kärlek". Den kommer jag att läsa. Såg även Mats Strandberg och Sara Lövestam tala om sina nya böcker i olika mässmontrar.

Jag köpte faktiskt inte så många böcker. Nya tag nästa år!

Fast jag borde kanske inte. Jag har ju ändå 2024 böcker "på gång" enligt senaste räkningen.

En av dem är "Johnny Come Home" av Jake Arnott. Vet inte så mycket om den, tror den utspelar sig på 70-talet. Det är i alla fall den som jag har lottat fram att blåsa dammet av den här månaden. Men det lär väl inte bli av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar