tisdag 6 juni 2017

Kan knappt räkna (ett SUB-inlägg)

Stackars bloggen, alldeles övergiven. Men det är väl inte bara jag som måste hålla koll på vad Sana Bakkoush håller på med hela tiden? :)

Inte kan jag räkna heller. Jag försökte räkna min SUB för några dagar sedan och fick ett resultat som inte alls var rimligt med tanke på tidigare månaders antal. (Jag menar, det är ju aldrig rimligt, men det borde inte ha förändrat sig så mycket under maj månad.) Så igår räknade jag igen och kom fram till en mer trolig siffra: 1876.

Och så drog jag en lott, på vilken bok som ska plockas fram ur SUB:ens allra dammigaste hörn, och det blev "On Brick Lane" av Rachel Lichtenstein. Nån sorts faktabok om Brick Lane. Jag minns inte riktigt att jag har köpt den, men det har jag tydligen. Kan säkert vara intressant.

2 kommentarer: